Zasady Forum

Musisz się zgodzić, jeśli chcesz się zarejestrować

1. MODERACJA / ADMINISTRACJA 1.1. Władzę na forum sprawują moderatorzy i administratorzy. Są odpowiedzialni za porządek na forum, ale ich rola zakłada również pomoc użytkownikom. 1.2. Jeśli moderator / administrator zwraca ci uwagę na PW (prywatna wiadomość) zastosuj się do jego uwag. Uwagi nie są bezpodstawne, a wiążą się z mniej lub bardziej rażącym łamaniem regulaminu forum. Ignorowanie uwag, może skutkować ostrzeżeniem. 1.3. Jeśli masz sprawę do administracji strony, zwracaj się do kompetentnych osób na PW. Zakładanie tematów adresowanych do administracji, a odnoszących się tylko do indywidualnej sytuacji użytkownika, będzie skutkować usuwaniem tematów. 1.4. Należy pamiętać, że moderatorzy i administratorzy mają różne uprawnienia na forum. Zwykły "moderator" może interweniować tylko w swoim dziale, "Super moderator" na całym forum, a jedynie "administrator" może rozwiązywać sprawy bezpośrednio związane z kontem. 1.5. Administracja ma prawo do "cenzurowania" postów łamiących regulamin forum. Dotyczy to zarówno poprawiania postów (dla zwiększenia ich czytelności), jak również wycinania treści zabronionych na forum. Wszystkie interwencje w treść postów (cenzura) powinny być podpisane przez danego moderatora. W przypadku braku podpisu można to zgłosić administratorowi. 1.6. Jeśli masz wątpliwości co do jakości pracy moderatora, możesz próbować z nim to przedyskutować (w sposób kulturalny) poprzez PW. Skargi na moderatorów (z sensownym uzasadnieniem) prosimy zgłaszać administratorom na PW. 1.7. Jesteśmy po to, żeby pomagać, a nie przeszkadzać - moderator nie podejmie krzywdzącej Ciebie decyzji, bez uzasadnionego powodu. 1.8. Wszystkie posty są własnością postujących, Administratorzy oraz Moderatorzy NIE BIORĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI za prywatne opinie postujących. 1.9. Prosimy nie usuwać dopisków moderatorów/administratorów wewnątrz postów. Nagminne kasowanie uwag załogi (o ile zrobiono to wyłącznie w celach "estetycznych", a treść posta nie uległa poprawieniu) będzie skutkować upomnieniem lub ostrzeżeniem w przypadku wychwytywania takich sytuacji. 2. DZIAŁY / PISANIE POSTÓW 2.1. Użyj opcji "szukaj" przed napisaniem nowego tematu. Korzystaj także z www.google.pl - skoro my potrafimy tam znaleźć odpowiedź, ty też spróbuj. 2.2. Pisz w odpowiednim dziale i nie spamuj postami po całym forum tylko po to, żeby zwrócić uwagę na swój problem. 2.3. Nazywaj tematy we właściwy sposób. W temacie ma być napisane czego dotyczy dyskusja. Wszelkie tematy zatytułowane "pomocy", "pomóżcie", "pilne", "ratunku", "pytanie do " itp będą przenoszone przez moderatorów do kosza, bez względu jak ważnego dotyczą problemu. Zasady poprawnego pisania 2.8. Jeśli jesteś początkujący, przed napisaniem tematu, zapoznaj się z istniejącymi problemami w tej kategorii. Użytkownicy pytają niemal o wszystko, więc być może odpowiedź na Twoje pytanie została już udzielona. 2.12. Zabrania się pisania postów na włączonym "caps locku" (duże znaki), przesadnego używania emotikonek, czy też kolorowania tekstu. Kolor czerwony i brązowy jest zarezerwowany dla administratorow, zielony dla moderatorow. Posty składające się wyłącznie z emotek będą przenoszone do śmietnika, bądź też bedą usuwane. Ten styl pisania nie najlepiej świadczy o inteligencji autora. 2.13. Jeśli nie masz nic ciekawego do powiedzenia nie pisz wcale. Nie lubimy bezmyślnego spamu, bądź też wiecznego powtarzania wypowiedzi innych użytkowników. (02-08-07) 2.14. Pamiętaj, że nie jesteś na forum sam - inni użytkownicy mogą mieć zdanie inne od twojego. Zamiast kogoś obrażać, spróbuj przekonać go do swoich racji. Chcesz być szanowany? Szanuj innych. 2.15. Nawet jeśli użytkownik wyraźnie Cię podpuszcza, zachowaj spokój - poczucie humoru niektórych użytkowników wyraźnie odbiega od ogólnie przyjętych norm 2.19. Zabrania się zakładania tematów z prośbami o porady w sprawie kupna/sprzedaży/wymiany komputerów i jego podzespołów, telefonów komórkowych, samochodów, domów, wyboru banków, kredytów i wszelkich innych rzeczy, których tu nie wymieniono. Rankingi i porównania można znaleźć na wielu portalach tematycznych 3. OSTRZEŻENIA 3.1. Na forum obowiązuje kultura. Przesadne używanie wulgaryzmów, bądź wyzywanie i obrażanie innych użytkowników, będzie skutkować ostrzeżeniem w ilości stosownej do popełnionego przewinienia. Nie obowiązuje wymówka "zostałem sprowokowany". 3.3. Prosimy o pisanie postów w sposób zrozumiały. Lekarstwem na dysortografię są słowniki w popularnych edytorach tekstu (np Microsoft Word, Open.Office Writer). Nagminne pisanie w sposób niezrozumiały, bądź też w tzw stylu "nastolatek z czatów" (np. pozdroofki itp), będzie skutkować upomnieniami, bądź w ostateczności ostrzeżeniami. 3.4. Pisz na temat. W przypadku napotykania tematów, gdzie po jednym poście problemu następuje kolejne kilka nie związanych z tematem, a jedynie "pouczających" o nieregulaminowym poście, czy innej usterce, moderacja będzie to traktować jak nabijanie postów i odpowiednio "nagradzać" nadgorliwych użytkowników (upomnieniem, bądź w ostateczności ostrzeżeniem). Forum istnieje w celu dyskusji i pomagania w problemach, a nie dokuczania mniej doświadczonym użytkownikam. 3.5. Wszelkie prywatne "wycieczki" w stronę administracji, bądź użytkowników pojawiające się w dyskusjach będą odpowiednio nagradzane (patrz pkt.1). Zabronione jest również sugerowanie konieczności ukarania danego użytkownika. Moderator sam podejmuje stosowną decyzję. UWAGA Regulamin nie jest wersją ostateczną i może ulegać zmianom w miarę zaistnienia takie potrzeby. Wszelkie zmiany zostaną wtedy odpowiednio oznaczone.

MUSIC

Tutaj można sobie posłuchać muzyki dla umilenia czasu.
Muzyka przy przełączaniu strony poleci od nowa.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
moja strona odwiedź stronę zabawki dla psa na inteligencje Gąski wczasy płyty dla motoryzacji